کد خبر: ۳۶۰۹۸
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰

اولین تصویر زنده گلکسی زد فلیپ 5 افشا شد | افزایش چشمگیر اندازه نمایشگر بیرونی

این تصویر شایعات گذشته مبنی بر استفاده از نمایشگر بیرونی بسیار بزرگ‌تر در گلکسی زد فلیپ 5 را تأیید می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ نزدیک به یک ماه دیگر از گوشی‌های تاشو جدید خود رونمایی می‌کند، بااین‌حال تا به امروز شاهد افشای اطلاعات زیادی درباره آن‌ها بوده‌ایم و حالا هم گلکسی زد فلیپ 5 برای اولین‌بار در دنیای واقعی رؤیت شده است. این تصویر، رندرها و شایعات گذشته مبنی بر استفاده از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر را تأیید می‌کند.

این تصویر توسط یکی از منابع دنیای فناوری با حساب توییتری Revegnus افشا شده است. گوشی تاشو آینده سامسونگ در این تصویر درون یک قاب قرار گرفته، بااین‌حال نمایشگر بیرونی و طراحی دوربین آن مشخص است.

استفاده از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر در گلکسی زد فلیپ 5

بسیاری از شایعات و البته رندرهای رسمی که از گلکسی زد فلیپ ۵ منتشر شده‌اند، از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر این دستگاه خبر می‌دهند. حالا هم اولین تصویر زنده از این گوشی هوشمند، چنین موضوعی را تأیید می‌کند.

اولین تصویر زنده گلکسی زد فلیپ 5 افشا شد؛ افزایش چشمگیر اندازه نمایشگر بیرونی

در این تصویر، گوشی آینده سامسونگ در حالت بسته به چشم می‌خورد و روی نمایشگر بیرونی‌اش هم یک ساعت آنالوگ به‌عنوان بخشی از ویژگی نمایشگر همیشه روشن قرار دارد. در سمت راست این دستگاه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار گرفته‌اند و همچنین در بالای نمایشگر، دوربین اصلی دوگانه را می‌بینیم.

در این تصویر همچنین شاهد یک دفترچه با لوگوی بی‌ام‌و هستیم. با توجه به معرفی نسخه BMW گوشی گلکسی S23 اولترا، این احتمال وجود دارد که نسخه بی‌ام‌و گلکسی زد فلیپ ۵ هم معرفی شود.

منبع منتشرکننده این عکس در توییت دیگری این ادعا را مطرح کرده است که گلکسی زد فلیپ 5 با وجود نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر، شارژدهی مشابه با نسل قبلی‌اش یعنی گلکسی زد فلیپ 4 دارد.

دیروز مشخصات فنی کامل و رندرهای گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 افشا شد، بنابراین پیش از برگزاری رویداد گلکسی آنپکد، با آن‌ها آشنا شده‌ایم. البته سامسونگ در رویداد بعدی‌اش علاوه بر این محصولات، از تبلت‌های سری گلکسی تب S9، ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 6 و همچنین ایرباد گلکسی بادز 3 رونمایی خواهد کرد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی